Project Description

Vidalı şanzıman kabuğu

Teknik özellikler 
Yaklaşık ağırlık: 48 kgr
Cins: Gri dökme demir
Uygulama: Endüstriyel makineler

Vidalı şanzıman kabuğu

Şanzıman gövdesi dökme demirden yapılmıştır ve şanzıman bileşenlerini korumak için kullanılır.

Fiyat sorgulama için arayın

Vidalı şanzıman kabuğu

Motor, araç durana kadar durma olanağına sahip olmalıdır. Bunu yapan cihaza şanzıman şanzımanı denir.

Şanzıman kabuğu gri dökme demirden yapılmıştır ve bir dizi şanzıman dişlisi içerir. Şanzıman gövdesinde bu parçanın içindeki parçalar gövdeye monte edilmiştir. Bu parça araba motoruna bağlı

Şanzıman gövdesi, miller ve yataklar gibi diğer bileşenleri tutan, bunların oluşturduğu kuvvete karşı koyan ve iç bileşenleri koruyan bir temel görevi görür. Ve gerilme, kuvvet ve termal gerilmelerden etkilendiğinden, kabuğun kalınlığı ve toleransları incelenmelidir. Kabuk malzemesi genellikle dökme demirdir çünkü çelik gibi diğer malzemelerden daha ucuzdur ve titreşim sönümleme özelliklerine sahiptir. Bazı durumlarda, kabuk üzerindeki gerilmeler yüksek olduğunda, kabuk malzemesi dökme çelikten yapılır. Hafiflik gerektiren otomotiv gibi özel uygulamalarda, kabuk malzemesi daha hafif alaşımlardan yapılmıştır. Boyutun çok büyük olduğu ve bir parçanın dökülmesinin sorunlu olduğu durumlar dışında, genellikle kabuğu en fazla iki parçaya ayırmaya çalışılır. Bu nedenle, bu durumlarda, birkaç parça birbirine kaynaklanır. Bu tasarımın dezavantajı, iki parçalı dişli kutusunun gürültüyü iyi bir şekilde azaltamamasıdır. Ancak kaynaktan sonra kaynaktan kaynaklanan termal gerilmeleri azaltmak için ısıl işleme tabi tutulur. Dişli kutularında üst üste konulan yüzeyler büyük bir özenle işlenmeli ve bu iki parçanın arasına yağ sızıntısını önlemek için uygun bir rondela yerleştirilmelidir. Vidalar, gövdeyi eğmeyecek şekilde sıkılmalıdır. Millerin ekseni, iki kovanın üst üste yerleştirildiği bir plaka üzerinde bulunur. Dişli kutusu asidik ortam veya tuz sisi gibi dış etkenlerden etkilenen veya dişli kutusunun korozyona maruz kaldığı koşullarda çalışıyorsa, dişli kutusu kabuğunun yüzeyinin sıvanması veya boyanması gerekir. Milin kuvveti taşıdığı kabuğun şekli, gerilmelere dayanacak şekilde kabuğu güçlendirmek için bir uzantıya sahiptir.

Kabuğun şekli, kapladığı alana göre ve montaj ve onarım kolaylığı gibi hususlar ve üreticinin dişli kutusu yapımındaki iş deneyimine göre seçilir, böylece kabuğun uygun deformasyonu ile bile ağırlığı büyük ölçüde olabilir. azaltılmış ve daha az yer işgal

Kabuğun şekli, yatakların bulunduğu yerde olmalıdır.

Rulmanların dayanabilmesi için bu, rulmanları kabukta iyi tutacaktır ve tamir nedeniyle rulmanları değiştirmek istiyorsak bu daha kolay olacaktır. İki parçalı kabuklar, kabuğun iki parçasını daha iyi eşleştiren kılavuzlar gibi uzantılara sahiptir ve daha sonra iki kabuk parçası vidalarla birbirine sabitlenir. Aslında şanzıman kabuğunun bu şekli geometrik şekil açısından en basit tasarımdır. Ve aynı zamanda, bir dişli kutusu kabuğunun sahip olması gereken tüm özelliklere sahiptir. Tasarımcı isterse, dişli kutusu kabuğu için çeşitli şekiller kullanabilir. Bu şekiller, tasarımcının yaratıcılığına ve dişli kutusu kabuğu bileşenlerinin tasarımı ile ilgili konulara ve kabuktaki gerilmelerin incelenmesine ve alan işgali ve kabuk ağırlığına ve onarım ve montaj kolaylığına ilişkin konulara bağlı olarak değişebilir. Ekonomik hususlar Aşağıdaki dişli kutusu kabuğu, hemen hemen karmaşık bir kabuk şeklidir. Şanzımandır. Bu kabuk formunun tercih edilme sebeplerinden birinin de ortamda daha az yer kaplaması ve kabuğun ağırlığını azaltmak olduğu açıkça görülmektedir. Daha kolay tamir ve montaj kolaylığı nedeniyle iki parçalıdır. Alınmış. Genel olarak, şanzıman kabuğu insan derisi gibidir, şanzıman sistemini içeren iç içeriğini korumanın yanı sıra yağı da tutar.

Ürün müşterileri

Aşağıdaki fabrikalar ve şirketler bu ürünün müşterileridir:

  • İran Khodro

  • Saipa

  • Bahman khodro

  • Isaco

  • Pars khodro