Project Description

 Nissan hub

Teknik özellikler

Rough weight: 7 Kg
Material: Ductile iron
Kullanım Alanları: Binek otomobiller

Nissan hub

Tekerlek göbeği tertibatı, fren kampanaları, diskler ve tahrik mili arasında bulunur. Üzerine bir tekerlek vidalanmıştır. Yapıya bağlı olarak, göbeğin ucu dişli dişlilerle donatılmıştır. Bu dişler, mil eksenindeki dişlerle eşleştirilmiştir.

Please call for your inquiries

Nissan hub

Ek ürün açıklaması: Bu parça, araba süspansiyon sisteminin önemli yedek parçalarından ve alt gruplarından biridir. Tekerlek göbeği, tekerlek ile araba arasındaki arayüzdür ve otomobil tekerleğinin hareketinde önemli bir rol oynar. Tekerlek poyrası, basınca ve darbeye karşı yeterli dirence sahip olması için dökme demirden yapılmıştır. Yeni tasarım poyra, tekerlek poyrasının performansını yükseltmek ve optimize etmek için tasarlanmıştır. Yeni tasarımın optimizasyonu ve uygulanması, otomobil hareket halindeyken parçanın kullanım ömrünü, daha uzun dayanıklılığı ve şoklar ve darbeler nedeniyle yüksek basınç toleransını artırır. Tekerlek poyrası, tekerleğin üzerine monte edildiği mekanizmadır ve tekerleğin serbestçe dönmesini sağlar. Tekerlek poyrası sistemi, tekerleğin poyraya ve poyranın şasiye bağlantısını sağlayan bir veya iki falankstan oluşur. Tekerlek göbeğinin içinde, tekerlek falanksının serbestçe hareket etmesini sağlayan bir veya iki yatak kullanılır. Günümüzde birçok otomobilde, hız sensörü ve ABS zincir dişlisi de tekerlek poyrasına takılıdır. Tekerlek göbeği olmadan arabanın tekerlekleri iyi hareket etmez ve direksiyon işlevi zayıftır.

Başarısızlık nedenleri: Bu ürünün kullanışlı bir ömrü vardır ve otomobilin süspansiyon sisteminin diğer bileşenleri gibi her yıl kontrol edilmesi gerekir. Ayrıca poyra yatağının sağlığı, parçanın faydalı performansında çok önemlidir; Bu nedenle, tekerlek göbeğini değiştirirken, tekerlek göbeğinin performansını bozmamak için yatağını da değiştirin. Direksiyonu sağa veya sola çevirdiğinizde düz bir çizgide sürüş sırasında titreşim ve gürültü varsa, diğer tarafta muhtemelen hatalı bir yatak vardır. Dolayısıyla, aracı kaldırırken tekerlek yatağında pürüzlülük hissederseniz, bu parçalarınızın yıprandığının bir işaretidir. Kompresörü ve fren rotorunu kontrol edin, kapağı kapatın ve aynı incelemeyi yapın. Son olarak, bir yeri işaretleyin ve bilgileri üreticinin spesifikasyonlarıyla karşılaştırın.

Poyraların kendi tekerlek yuvaları vardır ve poyraların içindeki rulmanlar serbestçe hareket etmelerine izin verir. Tekerlek rulmanlarınızın durumu performans ve güvenlik açısından kritiktir. Gevşek ve aşınmış yataklar sese ve titreşime neden olabilir ve ağır balanslar jant kaybına neden olabilir. Titreşim hissederseniz veya çınlama, şarkı, gürültü veya gürültü duyarsanız, tekerlek yataklarınız kontrol edilmelidir.3 adet göbek yuvası ve yatak vardır.

Ürün müşterilerimiz:

Aşağıdaki fabrikalar ve şirketler bu ürünün müşterisidir:

  • Iran Tractor Manufacturing