Project Description

 Manifold6-60

Teknik özellikler
Ağrık: 6,5 kg
Cins: pik Döküm GG20
Uygulama: traktör

Manifold 6-60 Kısa Açıklaması

Manifold adı verilen bir parça, içten yanmalı araçların tahrikinde yer alır, bunlar iki tip giriş veya hava ve çıkış veya duman olmak üzere ikiye ayrılır ve farklı fonksiyonlara sahiptir.

Fiyat sorgulama için arayın

Manifold 6-60 Ek ürün açıklaması

pik dökme demirden yapılmıştır ve içten yanmalı araçların tahrik sistemine dahildir. Ve iki tür giriş veya hava ve çıkış veya dumana ayrılır. Ve farklı görevleri vardır; Giriş manifoldu, hava ve yakıt karışımının yanma odasına yönlendirilmesinden, çıkış manifoldu ise yanma gazlarının motordan dışarıya yönlendirilmesinden ve boşaltılmasından sorumludur. Manifold traktörde basit bir rol oynuyor gibi görünse de, bu görev çok önemli ve itiş gücünün doğru çalışmasına duyarlıdır.Arabayı gövdeyle karşılaştırırsak, hava manifoldu ciğerleri gibidir. Belli bir miktar havayı belirli bir miktarda yakıtla birleştirmek için silindirlere hava giren bir dizi kanaldan oluşur. Çoğu içten yanmalı motor dört aşamalı bir süreçte çalışır ve ilk aşamada (emme aşaması olarak adlandırılır) hava manifold girişinden bir valf yoluyla silindire çekilir. Bu giriş valfleri daha sonra diğer üç aşama (sıkıştırma, yanma ve boşaltma) için kapatılır ve döngü yeniden başlatıldığında yeniden açılır. Giriş manifoldu, vana açıldığında yeterli havanın girmesini sağlamaktan ve ayrıca hava miktarını tüm silindirlere transfer etmekten sorumludur. Geçmişte hava manifoldu, dökme demir veya alüminyum alaşımından yapılmıştı ve kullanılan motorun teknik özelliklerine bağlı olarak farklı bir tasarıma sahipti.

Manifold arızası semptomları: Bir traktöre bir manifold takarken en önemli şeylerden biri sızdırmazlığıdır ve bu amaçla, manifold ile silindir kafası arasındaki bağlantı, herhangi bir hava sızıntısını önlemek için bir rondela ile tamamen sızdırmaz hale getirilir. Manifold sızıntısı çok yaygın değildir, ancak aynı zamanda meydana gelebilir.

Elbette çoğu sürücü, manifold düzgün bir şekilde kapatılmazsa, araba silindirine daha az havanın ulaşacağını düşünür, ancak gerçekte tamamen farklı bir şey olur. Manifoldun içindeki hava basıncı motorun etrafındaki hava basıncından daha az olduğu için hava hazneden çıkmak yerine girer ve bunun sonucunda silindirdeki hava-yakıt oranı bozulur. Silindire giren fazla hava, benzin miktarını ve nihayetinde yanma kalitesini düşürecektir.

Traktör silindirinizin içinde bu küçük ateşlemelerden biri her meydana geldiğinde, krank milini hareket ettirir; Yani yanma işlemi için yeterli hava ve benzin yoksa, yanma daha zayıf olacak ve motorunuzun daha çok çalışması gerekecek. Sonuç olarak, gaz pedalına her bastığınızda traktörünüzün yavaş tepki verdiğini fark ederseniz, bunun nedeni giriş manifoldunda bir sızıntı olabilir. Ancak bunun başka olası nedenleri de var. Manifolddaki hava sızıntılarının aracın ısırmamasına neden olduğundan emin olmak için, sahada çalışırken arabanın sesini dinlemelisiniz. Uluyan, ıslık sesi veya hava emme gibi sesler kırık bir parçanın işareti olabilir. Aracın yerinde sertleşmesi veya anahtarı kapattıktan sonra geç kapanması da bir manifold arızasının işareti olabilir.

Ürün müşterilerimiz:

Aşağıdaki fabrikalar ve şirketler bu ürünün müşterisidir:

  • Iran Tractor Manufacturing