Project Description

Mazda tekerlek çanağı

Teknik özellikler 
Yaklaşık ağırlık: 9/75 kgr
Cins: Gri dökme demir-GG25
Uygulama: binek otomobiller

Mazda tekerlek çanağı

Bu parça tekerleğe bağlıdır ve fren sisteminin tipine göre içine uygun parçalar yerleştirilir ve fren sisteminin bileşenlerinin bakımını yapma görevi bu parçanın sorumluluğundadır.

Fiyat sorgulama için arayın

Mazda tekerlek çanağınin ürün açıklamasi:

Aracın bir başka parçası da arka tekerlek çanağı Bu Mazda arka tekerlek çanağı, otomobildeki temel yedek parçalardan biridir. Bu tekerlek çanağı arabanın arkasında ve tekerleğin altında bulunur.

Çark çanağı, tekerleğe takılan bir parçadır ve fren sisteminin tipine göre uygun parçalar içine yerleştirilir. Bu tekerlek çanağının işlevi, fren sisteminin bileşenlerini korumaktır. Tekerlek çanakları üç kategoriye ayrılabilir: yeni tasarım tekerlekli kaplar, eski tasarım ve ABS. Çark çanağının eski tasarımı ile yeni tasarım, çalışma açısından farklı değildir ve yalnızca model ve tüketim yılı açısından farklılık gösterir; Ancak ABS tekerlekli bu iki tasarım, aracın modeli ve yılına ek olarak performans açısından da farklılık gösteriyor. Genellikle dökme demirden yapılan ve arabanın tekerleklerinin ana yeri olan, ancak bazı arabaların tekerlek çanağı da alüminyumdan yapılmıştır. Aslında, üretim tekerlek çanağının ağırlığının 6,2 ila 9,25 (OMC) kg arasında olduğunu söylemeliyiz.

Çark çanağını değiştirirken, balataların sağlığına da dikkat etmelisiniz.

Fren balataları yanlış kullanıldığında veya geç değiştirildiğinde, balata tekerlek çanağına zarar verir veya tekerlek çanağı zamanla ve aracın aşırı kullanımı ile hasar görür. Standart olmayan fren disklerinin ve tekerlek çanaklarının kullanılması, otomobilin hareketi üzerinde ters etki yapar ve onu yavaşlatır.

Araba tekerlek çanağı tekerlek aksına yerleştirilmiştir, bazı tekerlek kupaları dökme demirden yapılmıştır, ancak çelik ve alüminyum kaseler gibi çeşitli araba yedek parçaları da vardır. Hem çelik hem de alüminyum tamburlar bir demir parçasından daha hafiftir.Bazı klozetlerin tambur içinde soğutma fanları vardır ve bazı tamburlarda gürültü ve titreşimi azaltmak için tambur mili etrafında bobin dönüşü vardır. Programa bağlı olarak farklı boyutlarda ve derinliklerde (genişliklerde) fren kampanaları bulunmaktadır.Teker çanağı otomobillerde ve kamyonlarda standart ekipman içindi, daha sonra 1970’lerde disk frenlerle ileri sürüldüler. Günümüzde çoğu araçta dört tekerlekten disk fren bulunur, ancak birçok kamyonun ve düşük performanslı otomobilin arkasında hala kampanalı frenler kullanılmaktadır. Disk frenlerin birçok teknolojik avantajı olmasına rağmen, kampanalı frenler genellikle gürültüsüz çalışmayı ve park freni tasarımını basitleştirir.

Ürün müşterilerimiz:

Aşağıdaki fabrikalar ve şirketler bu ürünün müşterisidir:

 

  • Iran khodro

  • Saipa

  • Bahman khodro

  • Isaco

  • Pars khodro