Project Description

Kamyon tekerlek kase

Teknik özellikler
Yaklaşık ağırlık: 25 kgr
Cins:Gri dökme demir
Uygulama: Ticari araçlar

Kamyon tekerlek kase

tekerleğe takılan ve fren sisteminin tipine göre içine uygun parçalar yerleştirilen bir parçadır. Bu parçanın işlevi, fren sisteminin bileşenlerini korumaktır.

Fiyat sorgulama için arayın

Fren kampanası, tekerleğe takılan ve fren sisteminin tipine göre içine uygun parçalar yerleştirilen bir parçadır. Fren kampanasının işlevi, fren sisteminin bileşenlerini korumaktır. Fren kampanası üç kategoriye ayrılabilir: yeni tasarım tekerlek kapakları, eski tasarım ve ABS. Fren kampanalarının eski tasarımı ve yeni tasarımı, çalışma açısından farklı değildir ve sadece model ve tüketim yılı açısından farklılık gösterir; Ancak ABS fren kampanalı bu iki tasarım, otomobilin modeline ve yılına ek olarak performans açısından da farklılık gösteriyor. Genellikle dökme demirden yapılır ve araba tekerleklerinin ana yeridir, ancak bazı arabaların fren kampanası da alüminyumdan yapılmıştır.

Fren kampanasını değiştirirken, balataların düzgün çalışmasına da dikkat etmelisiniz.

Fren balataları yanlış kullanıldığında veya geç değiştirildiğinde, pabuç fren kampanasına zarar verir veya aracın aşırı kullanımı nedeniyle zamanla fren kampanası zarar görür. Standart olmayan fren disklerinin ve fren kampanalarının kullanılması, otomobilin hareketini ters yönde etkiler ve yavaşlatır.

Araba fren kampanası tekerlek aksına yerleştirilir, bazı fren kampanaları dökme demirden yapılır, ancak çelik ve alüminyumdan yapılmış bu tür çeşitli araba yedek parçaları da vardır. Hem çelik hem de alüminyum variller bir demir parçasından daha hafiftir. Bazı tekerlek kaplarında tambur içinde soğutma fanları bulunur ve bazı tamburlarda gürültü ve titreşimi azaltmak için tambur mili etrafında bir bobin dönüşü bulunur. Programa bağlı olarak farklı ebat ve derinliklerde (genişliklerde) fren kampanaları bulunmaktadır. Tekerlek kapakları otomobillerde ve kamyonlarda standart donanım içindi, daha sonra 1970’lerde disk frenlerle ileri sürüldüler. Günümüzde çoğu araçta dört tekerlekli disk frenler bulunur, ancak kampanalı frenler hala birçok kamyonun ve düşük performanslı otomobilin arkasında kullanılmaktadır. Disk frenlerin birçok teknolojik avantajı olmasına rağmen, kampanalı frenler genellikle serbest gürültülü çalışmayı ve park freni tasarımını basitleştirir.

 

  • İran Khodro دیزل

  • Mehvar Khodro

  • MUMUT

  • Maral Sanat