Project Description

 Tractör eksantrik mili

Teknik özellikler
Ağrık: 3kg
Cins: pik Döküm GG25
Uygulama: traktör

Traktör eksantrik mili

Eksantrik mili, dört zamanlı pistonlu motorlarda çalışır. Basınçtan dolayı bu parçanın üretiminde mekanik özelliklerin gerekliliklerine uyulmalıdır.

Price:Call

Traktör eksantrik milinin Ek ürün açıklamas:

Eksantrik mili veya valf gövdesi veya kısaca OHV, SOHC veya DOHC, dört zamanlı içten yanmalı motorlarda giriş ve çıkış valflerini açan bir bileşendir. Giriş valfleri, silindire giren yakıt ve hava giriş valfleri ile aynıdır. Egzoz valfleri, silindirdeki egzoz valfleri ile aynıdır. Eksantrik milinin adı, bu parça üzerindeki kamları ifade eder. Bu parça, üzerinde oval veya eksenel olmayan daire şeklinde eksenlerin bulunduğu ana eksen olarak metal bir silindirden oluşmaktadır. Bazı iki zamanlı modellerde, çıkış valfi için bir valf mili kullanılır. Valf gövdesi, krank miline bir zincir veya triger kayışı ile bağlanan bir dişli tarafından döndürülür. Dört zamanlı motorlarda, krank milinin her iki dönüşünde bir valf bir tur döner.

Günümüzde çoğu dört zamanlı motorda, silindir kafasında üstten supap mili denilen bir supap gövdesi vardır. Bir üstten supaplı motorlar OHC terimiyle bilinir ve bu tipte iki supaplı motorlar DOHC terimiyle bilinir.

Eksantrik mili görevleri:

1- Vana milinden vanaları açıp kapamak ve kamları tiplerin altına yerleştirmek

2- Valf gövdesi üzerinde, pompanın gaz pompasını yukarı aşağı yerleştirip aşağı indirerek pompa tarafından kaynaktan enjektöre aktarılan eksantrik daire bulunmaktadır.

3-Vana gövdesinde Delco dişli ve yağ pompasını kullanan bir çentik vardır.

Eksantrik mili türleri:

Overhead Valve: OHV, gücü valflere uzun çubuklarla ileten motorun altındaki eksantrik milini ifade eder. Bu tür eksantrik mili neredeyse modası geçmiş olmasına rağmen, onlarca yıldır başarıyla kullanılmaktadır. Bu tip eksantrik mili ile donatılmış motorlar, diğer tiplere göre daha küçük ve daha dayanıklıdır. Bu tür bir motorda, valflerin tam zamanlamasını yüksek hızlarda ayarlamanın biraz zor olduğu unutulmamalıdır. Bir başka olumsuz nokta da, bu tür bir motorda, silindir başına ikiden fazla valf takmanın imkansız olmasıdır.

Single Overhead Camshaft : SOHC, silindirlerin üstünde bir sıra halinde düzenlenmiş eksantrik milini ifade eder. Bu tür eksantrik mili genellikle doğrusal motorlarda bulunur. Sadece bir eksantrik miline sahip lineer motorlarda, her bir silindire iki valf yerleştirilmiştir: biri hava ve yakıt girişi, diğeri yanma gazlarının çıkışı için. Valfler doğrudan eksantrik mili tarafından ve aracılar olmadan açılıp kapatıldığından, valflerin yüksek hızlarda zamanlaması OHV motorlara göre çok daha doğrudur.

Double Overhead Camshaft: DOHC, silindirlerin üstüne çiftler halinde yerleştirilen eksantrik millerini ifade eder. Doğrusal motorlar tipik olarak iki DOHC eksantrik mili kullanır ve V şeklindeki motorlar dört DOHC eksantrik mili kullanır. DOHC eksantrik milleri ile donatılmış motorlarda, her silindir için dört valf sağlanmıştır; Hava ve yakıt girişi için iki valf ve yanma gazları için iki valf. Çoğu modern otomobil, DOHC eksantrik milleri ile donatılmış motorları kullanır; Bu tip motorlarda ve aynı motor hacminde hava enjeksiyonu daha iyi olduğundan, DOHC eksantrik mili olmayan diğer motorlara göre daha fazla güç üretilir.

Ürün müşterilerimiz:

Aşağıdaki fabrikalar ve şirketler bu ürünün müşterisidir:

  • Iran Tractor Manufacturing